151

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

اردی بهشت . . .

بهترین ماهِ سالِ اصن :)

نگم براتون هفت سال پیش تو این ماه چی شد و شد و شد . . .

فقط تا میتونین عاشقی کنین :)

151...

ما را در سایت 151 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:45

از وقتی تلگرام و حذف کردم دارم نفس راحت میکشم اصن :))

اونم از دست فک و فامیل :|

نمی دونم چرا ولی رو هیچکسی تو فامیل نمیشه حساب باز کرد

دنیا شده فقط دوست و رفیق

امیدوارم اینا بمونن حداقل :)

151...

ما را در سایت 151 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:45

تو میدونی

منم میدونم

این اجبار لعنتی . . .

حالا اما اینجا حرف هام رو میزنم

گاهی بی مخاطب

و گاهی

تویی مخاطب :)

151...

ما را در سایت 151 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:45

شش سال پیش ...

آذر ماه

اولین پست این وبلاگ رو نوشتم ...

کی باورش میشه ؟!

+ چقد زندگی بدون هدف مسخرست ... اصلا همین نبودنه هدف روزمرگی میاره.

+ خدایا بشه اونی که باید بشه :)

151...

ما را در سایت 151 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:45

چیزی که خیلی این روزا برام مشهوده اینکه

آدما دارن هم دیگر و میخورن واقعا :|

151...

ما را در سایت 151 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:45

یه مدتی بود مث یه زن قوی تصمیم گرفته بودم رو پای خودم وایستم و کار کنمچهار ماه تمام دنبال کار میگشتمهر روز روزنامه و سایت های کار یابی رو شخم میزدم ولی دریغ ...بعد فهمیدم اوج افتضاحی جامعه در چه حد ِ :|خلاصه چند جاهم رفتیم یه مدت آزمایشی و هر کدوم به دلیلی نشدولی چیزی که من این مدت فهمیدم این بود که :تا حالا باد خوردیم دیگه نمیتونیم خاک بخوریم :)))این شد که بیخیال کار کردن شدیم و تصمیم گرفتیم روزهامونو در راستایهدف های خفن مون بسازیم و قدم به جلو برداریم و باهمین یه ذره نون سر کنیم :))والا :/+ خدایی وقتی باید پیانو تمرین کنی ، تئوری بخونی ، کلاس زبان بری کی وقت میکنی کار کنی آخه ؟!+ وای خدا هر ثانیه ی زندگیم به فکر رؤیاهای خفنم :|+ شِت و تامام . 151...

ما را در سایت 151 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:45

شک

میتونه بدترین واژه دنیا به حساب بیاد

وقتی درباره چیزی شک داری ، حال دلت بدترین ِ حال هاست ...

من الان دقیقا تو بدترین حال ِ ممکنم ...

دلم میخاد جیغ بکشم از ته گلوم

ولی

گلوم میسوزه ، خیلی میسوزه ...

اشکام بی هوا می ریزه

بدون صدا

این ینی ته خطی ...

151...

ما را در سایت 151 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:45

هیچی مهم تر از خودت نیس تو این دنیا

سلامتی خودت ، لبخند خودت ، آرامش خودت ...

اگر این ها رو داشته باشی میتونی برای بقیه هم بسازی

اینا چیزایی ِ که دائم تو گوش همه میخونم

امّا از امروز صبح دارم دائم تو گوش خودم میخونم اینو

پس رفتم یه دوش گرفتم اومدم یه کاپوچینو خوردم

و گفتم به ....

آره همون بی ادبیه ولی لازمه گاهی بگی به خودت :)))

151...

ما را در سایت 151 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:45

شب تولدمه برنامه خاصی نداریم ... مثل همیشه ست ، ولی یه چیزیش با سال های قبل خیلی زیاد فرق داره ،اونم اینکه :اصلا هیچ هیجانی ندارم براش ، هیچ فرقی نداره انگار با روزهای دیگه ام سال های پیش کلی خوشحال بودم هیجان داشتم کلی منتظر تبریک بودم کلی منتظر کادو و برنامه های خفن ... حتی هر سال به اینکه کی اول تبریک میگهو یادش مونده توجه میکردم ... امسال ؟ هیچی ، هیچی ، هیچی ...هرسال دلگیر تر از سال قبل ... نه اینکه ناراحت باشم یا غم داشته باشم ، نه ...ولی دلگیره خیلی دلگیر ...! + نترس ، یادم میمونه که امسال هم مثل همیشه اولین نفر تبریک گفتی ، مرسی زیاد دیوونه ، شرمندتم :) + همه ی ادما تنهان ، همه ...! + ولی من ناشکری نمیکنم ، بازم شکر بودن تک تک تون رو چه همین بغل گوشم ، چه کیلومترها اونورتر :) 151...

ما را در سایت 151 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:45

صفحه بندی